WBV Heerjansdam en coronavirus

Publicatiedatum: 22-04-2020

 

Maatregelen coronavirus bij WBV Heerjansdam

31 maart 2020 - update 22 april

Naar aanleiding van de update inzake maatregelen en richtlijnen vanuit de Rijksoverheid en het RIVM i.v.m. coronavirus; wij passen steeds onze werkwijze aan aan de actualiteit om zo verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. 

Ons kantoor is telefonisch en per mail bereikbaar

Ons kantoor is, in ieder geval tot 20 mei a.s. gesloten voor publiek.
Uiteraard zijn wij wel telefonisch en per mail bereikbaar, en kunt u bij voorkeur (onderhouds)meldingen doen via deze website.

Heeft u een afspraak met ons gepland staan? Dan gaat deze, indien u geen tegenbericht ontvangt, gewoon door. Wanneer u gezondheidsklachten (verkoudheid, hoesten of koorts) heeft dan vragen wij u dringend dit te melden en de afspraak te verzetten of op een andere manier door te laten gaan.

Wij schudden geen handen

Onze medewerkers schudden tijdelijk geen handen. Ook houden we afstand (minimaal 1,5 meter) van onze gesprekspartners.

Reparatieverzoeken

Als u belt of mailt met een reparatieverzoek dan vragen we of u gezondheidsklachten heeft die verband houden met het coronavirus (verkoudheid, hoesten of koorts). Als dat zo is, maken we een afspraak voor een later tijdstip, over minimaal 2 weken.

Huisbezoek of reparaties

Bij een huisbezoek of reparatie vragen we u of u gezondheidsklachten heeft die verband hebben met het coronavirus(verkoudheid, hoesten of koorts). Als dat zo is, komt onze medewerker niet binnen. We maken dan een nieuwe afspraak voor over minimaal 2 weken

Onze medewerkers

Onze medewerkers werken voornamelijk vanuit huis, eventuele afspaken uitgezonderd. Wanneer een van onze medewerkers de bekende gezondheidsklachten heeft zorgen we ervoor dat de betreffende medewerker voor een langere periode geen klantcontacten heeft (en thuis blijft).

Partners van WBV Heerjansdam

De bedrijven, aannemers e.d. die voor WBV Heerjansdam werken vragen we dezelfde richtlijnen te volgen. Dit kan betekenen dat zij niet bij u langs komen wanneer er gezondheidsklachten zijn die verband houden met het coronavirus. Wij volgen hierin het protocol 'Samen veilig doorwerken' vanuit het ministerie.

Spoedreparaties

Als u een spoedreparatie heeft, zullen wij altijd langskomen.

We vragen wel of u gezondheidsklachten heeft die verband houden met het coronavirus (verkoudheid, hoesten of koorts). We volgen altijd de richtlijnen van het RIVM: we houden afstand (minimaal 1,5 meter) van elkaar. Dit doen we door u te bellen als we bij u aangekomen zijn. U kunt dan de deur openen en afstand (minimaal 1,5 meter)  bewaren van onze medewerker(s).

Wij proberen door deze manier van werken de verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te beperken. We hopen op uw begrip voor deze werkwijze.

Heeft u nog vragen dan horen wij dat graag.

 

 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden